plen
filtruj wg obszarów ciała
lady_small
włosy twarz szyja i dekolt ręce i nogi klatka piersiowa i plecy brzuch i pośladki narządy płciowe dłonie i stopy

Rejestracja telefoniczna

od poniedziałku do piątku
od 9:00 do 20:00

Rejestracja on-line

Zapisz mnie na wizytę

PROFHILO

PROFHILO - molekuła młodości

Starzenie twarzy najczęściej obserwowane jest w jej dolnej i środkowej części. Policzki oraz linia żuchwy tracą wyraźny kontur, a profil się rozmywa. Nadmierna wiotkość skóry sprzyja powstawaniu tzw „chomiczków”- efektów grawitacyjnych, również środkowa część policzka pokrywa się siatką drobnych pionowych zmarszczek. Skóra traci swoją sprężystość. Dzieje się tak z powodu atrofii skóry.

Profhilo®  opatentowana technologia SHC (Stabilizowane Hybrydowe kompleksy kwasu hialuronowego) polega na zastosowaniu unikalnej kombinacji kwasu hialuronowego o wysokiej i niskiej masie cząsteczkowej, w formie ściśle połączonych, skręconych ze sobą  krótkich i długich łańcuchów, które działają w skórze jak mikroskopijne sprężynki, przywracające skórze utraconą sprężystość, napięcie, kontur i profil twarzy. Jest to nowa metoda odmładzania wykonywana w gabinetach medycyny estetycznej przez wyszkolonych i certyfikowanych lekarzy.

W celu zwiększenia stabilności użyto rewolucyjną technologię sieciowania termicznego, która pozwoliła całkowicie wyeliminować zastosowanie chemicznych czynników sieciujących, a uzyskany w ten sposób produkt uzyskał niespotykane do tej pory właściwości molekuły młodości, zapewniającej przedłużone działanie.

Zabieg wymaga nakłuć tylko w 5 miejscach. Perfekcyjna czystość i brak dodatkowych składników sprawia, że PFROFHILO  jest bezpieczne dla pacjenta. Zabieg ten skutecznie odżywia komórki skóry i na długo przywraca skórze jędrność .

od 1500

Rejestracja telefoniczna

od poniedziałku do piątku
od 9:00 do 20:00

• wiotka skóra
  • zmarszczki
  • opadający owal twarzy
  • utracony kontur twarzy

Efekty zabiegu

• przywrócenie utraconego owalu twarzy
  • ujędrnienie skóry
  • poprawa konturu twarzy
  • wygładzenie zmarszczek

Zalecenia po zabiegu

Należy zastosować się do indywidualnych zaleceń lekarza.

• ciąża i okres karmienia piersią,
  • zaburzenia krzepnięcia krwi,
  • opryszczka i inne wirusowe, grzybicze i bakteryjne infekcje skóry, a także stany zapalne,
  • skóra źle tolerująca iniekcje (skóra naczynkowa, skłonności do blizn i zwłóknień),